Chrome Pointer

.....

Jag har ingenting mer att säga om detta event. Det var så kaosat med massor av fataler. Alla fick fatal minst 3 gånger och det var så så så jobbigt eftersom att det då tog längre tid och allt blev så förvirrat. Nu tycker jag att sso ska fixa detta med fataler, och eftersom att folk får stänga av datorn som förstör den pågrund av konstiga fatal så tycker jag att dom ska ta tag i det nu och inte på onsdag eller så. Jag tänker inte sitta och betala i månaden för ett spel som inte ens funkar som det ska. Jag tappar suget totalt när det håller på såhär. Men iallafall, älskade klubbmedlemmar tyckte det var kul även fast det va kaosat. Så jag och Liv ska fundera på att hålla det igen! Eftersom att jag är väldigt väldigt arg just nu så tänker jag inte ens försöka fortsätta skriva, vi hörs senare, inatt eller imorgon!
 




Ruth Riverheart

Jag älskar hur jag och Elsa förstör de fina bilderna :P på den första så ska jag råka förstöra bilden när jag står jämte er och inte jämte deltagarna på eventet och sen på bild 2 gör Elsa likadant.. kvällens skratt! Kram / Ruth

Svar: hahah! /Bells
forestfield.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer