Chrome Pointer

Linda är, well...

Först och främst vill jag säga såhär; Förlåt för att jag inte varit sååå aktiv!
Jag har haft lov, vilket betyder att jag jobbat lite. Så fort jag kommer hem efter jobbet så har all tid gått åt hästarna och sova haha.
 
Men jag ska försöka bättra mig! :)
 
 
Igår tänkte jag att, nu när jag fått 100 starcoins, varför inte shoppa upp det då? Så igår köpte jag mig en sadel och ett nytt chabrak. Här har ni på sadeln...
 
 
 
 
 
Och här i bakgrunden, på fulisen, så ser ni chabraket :)
 
 
 
 
 
Ja det är väll det som har hänt de senaste dagarna.
Ska bli bättre med uppdateringen :)
 
Ha det så gött så länge :*
 
 
 
 
 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer