Chrome Pointer

Zoo

i julas fick jag ett spel av min bästavän, Wildlife park 2 gold edition. Så även Wildlife park 2 crazy zoo ingick. Men jag har inte riktigt spelat det just för att jag inte förstår så mycket, men jag tänkte att jag borde ta tag i det en gång för alla. Och jag gjorde det och gjorde även mitt egna zoo, dock tycker inte gästerna det var så kul. HHAHA. Men jag ska uppgradera det lite och fixa mer. Nästan alla mina djur är parade också, oops. Men detta spel har gjort så jag inte spelat sso så mycket, så det ligger lite på is nu, men sso är inte lika kul att spela nu, när det inte ens finns uppdrag att göra. Så jag vill ha mer uppdrag nuuuuu. finns inte så mycket att skriva faktiskt haha.
slänger in en bild på fina bästa klubben också<3
 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer