Chrome Pointer

Äntligen tillbaka

Som jag saknat Bels blogg inlägg.
Nu är hon äntligen tillbaka!
 
Och nu ska det bli någon ordning på detta bloggandet. 
Jag håller fortfarande på att skriva ikapp alla 20 Dagars Utmaningar som jag totalt glömt bort. Hehe...
 
 
 
 
 
Och eftersom att Bells är så ful, snodde hon Alla mina bilder som jg tog ifrån eventet... hur glad är man inte liksom?
Men jaja.
 
 
Imorgon ska Bells och jag ha vårat efterlängtade event med bästa klubben!
Vi ska nämligen först rida ut på en terräng tur ifrån Moorland till Gröndalskogen i Jarlaheim som beräknas ta ca 10 minuter.
Efter det, när vi anlänt till Gröndal, är det dags för race med hästarna.
Vi har kört denna gren tidigare med Tove och Lina Swordstone, men vi valde att ta det till en högre nivå och göra en lite svårare bana.
Så vi får helt enkelt se hur det går då! :D
 
Men nu ska all barnen sova så hörs vi imorgon alla fina <3
 
 
Bild från när Holly, jag och Bells tog oss in i Skördebyggden :)
 
 




Hedvig Faststorm

Jag kan tyvärr inte komma på eventet pga jobb men ni får ha det så roligt! ;)

Svar: Tråkigt att du inte kan komma, men blir bog flera gånger (:
forestfield.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer