Chrome Pointer

☸ En fin vän genom klubben ☸

Jag och Bella kände inte varandra före Platinum Feathers. Men när vi väl började känna varandra var hon riktigt nice! Ultra snäll och apa rolig tjej! Det enda tråkiga är att hon bor inte i vingården. Hon stannade nämligen kvar i Moorland. Men vi ses ju ändå alltid! Vi brukar alltid tävla. Oavsett om jag är snabbare (hehe)... Men Bella tror jag är en sån där vän man bara får nogra få gånger i livet. En riktig sann vän som man kan prata om nästan allt med!
Jag är så glad över att PF skapades och att jag har fått träffa denna goa tjej! 
Håll era bästaste vänner nära, för det finns inte många av dom. Låter hårt, men är tyvärr sant!
Glad över att jag har fått mer än 20 nya älskvärda fantastiska vänner genom PF 
 
 
 
 
 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer