Chrome Pointer

Jag borde blogga mer...

Igår orkade jag inte blogga förens runt 3 imorse, men då var det nog liiite försent... Så varför inte försöka ta tag i saken och blogg lite extra mycket?
Igår under dagen var jag i stallet hela dagen. Mna hästar fick nya fina skor på sig, och så fick jag hjälpa till att städa på loftet. Snacka om att dom inte har städat vingårdens loft på ett bra tag! 
senare på dagen/kvällen så bestämde jag och bella oss för att ställa upp i lite championat. Dagen resulterade med två 2:a platser har jag för mig...
Igår så satt jag hemma och redigerade en bild...
 
 
tycks? :) Video kommer upp senare idag c:
 
Snart är det dags för att kila ner till mina hästar för att mocka och fixa... Men jag lovar att jag ska blogga lite oftare. Runt 2 inlägg om dagen iallafall :)
Hare så gött sålänge!
 
 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer