Chrome Pointer

Jag kan rida naken?

Igår kom sommaren, jag ser det som sommar. Jag hoppar över våren gånger 13234123. Sommar for the win! bytte direkt om till tshirt och så. Sedan så valde jag och Liv att byta frisyrer och dom blev skitfina, kan vi ju iallafall säga. Några i PF gillade den iallafall haha. även om den skulle vara skitful. Men ja. Idag gjorde jag bara tävlingen på Paddockön och sen så var det event med klubben. Och vi var newbies ;) Vi hade startutrustningen på oss och starthästarna och red runt och fjantade oss lite. Körde cavaletti banan och så vidare. En riktig Throw back thursday. Det var riktigt riktigt kul även fast chatten blev väldigt väldigt rörig ibland. Jag har tyvärr dock inga bilder från det för att det var lite mycket att hålla koll på just då. Men någon vacker dag kommer det nog någon bild om jag får låna en av någon gullig PFare. Om inte Liven har en bild!
T-SHIRT TIME!!!
 
 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer