Chrome Pointer

photoshop all day all night

Har inte orkat logga in alls på Starstable idag, vet faktiskt inte varför, känns bara som att det inte är någon idé? Det enda jag har att göra är att levla, och då tycker jag det är viktigare att planera hur jag ska fixa bloggen. Ska lära mig koda och så vidare, sen så ska jag fixa en ny header! tycker att den vi har nu är väldigt enkel och ganska tråkig i färgerna och så. Men vet inte hur man ska få till en bra Starstableheader. Så får klura mer på det. Har ni några tips får ni gärna skriva dom. Det skulle vara gulligt. Var på event med Platinum Feathers igår, och vi lekte fyra hörn. En väldligt väldigt rolig lek, men jag blev störd av det mesta runt om så jag koncentrerade mig inte så bra, och helt plötsligt så vann jag en runda haha. Det kändes så weird eftersom att jag satt med mobilen i en hand och medans så sprang jag runt och skrev med Liv medans jag försökte hänga med i leken. Men det var kul. Och jag har nu bestämt att logga in på Starstable, såhär 22:40. Liv har fans tydligen så jag vill se det! Och det åskar här. Tack och hej.
 
 
 
 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer