Chrome Pointer

Redigering

Kan ju först och främst säga att jag glömde bort bloggen igår. Hehe. Det kanske inte är så bra. Men iallafall jag loggade in igår vid 12 och körde champ i Valedale, och blev diskad. Som vanligt. Sedan var det i Fort Pinta och där kom jag faktiskt 2a! tro det eller ej. Och efter det Moorland och där kom jag etta! Jag blev ju ganska så glad, haha. Men sen efter det gick det åt skogen igen. SÅ jag blev arg och satte mig ner för att göra en redigering istället, filmade allt, eller ja jag är inte klar än. Så jag filmar ju fortfarande. Men jag är faktiskt nöjd över den! Jag kommer lägga upp den här på bloggen sen när den är klar så får ni se. Jag tänker inte heller ge er en tjuvkik haha. Ska fortsätta redigeringen sen logga in och spela lite.
 
 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer