Chrome Pointer

Som ett fönster?

(Rubriken behöver vi inte ens ta upp)
 
Så, JA jag har en tanke på att starta klubb med Liv. Det verkar så kul och jag har sååå många ideér, och det har även Liv. MEN skolan går alltid först, och jag måste satsa jättemycket på skolan nu, Jag klarar inte av att veta att jag MÅSTE logga in på starstable när jag kommer hem för att gå på ett event. För jag lyckas alltid ta starstable före pluggandet, vilket alltid slutar i katastrof. Även jag har bestämt mig för att KANSKE gå ur PF. Just för att jag behöver all tid i världen till skolan. Sedan om jag skapar en klubb med Liv, kanske jag inte kommer vara inne just hela tiden, men kan ändå hjälpa Liv att planera genom kik eller så. Det känns så så så tråkigt att känna att jag måste lämna PF. Jag trivs verkligen, det gör jag! Det är en sjukt underbar klubb med väldigt väldigt många bra och snälla medlemmar. Sen Tove och Lina! Perfekta klubbledare! Klubben är ofta väldigt social och med event varje vardag istället för på helgerna. Dom styr upp klubben väldigt bra och jag är verkligen ett fan av dom haha! Jag står inför ett stort och svårt val, det gör jag. Jag kommer behöva tänka igenom allt rätt nu under några dagar. verkligen tänka igenom om jag gör rätt i att gå ur PF. Det är verkligen ingenting jag vill överhuvudtaget utan det är något jag känner att jag måste göra för att jag ska komma in på gymnasiet och sådana saker.
 
Skriver mer imorgon ska gå och sova nu, godnatt!
 
 
 




Dextra Nightstorm

Jättefin header! :D <3

Svar: åh tack detsamma! :D <3/Bella
forestfield.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer