Chrome Pointer

Uppdateringen

Nya uppdrag och ingen mer vinter på Jorvik! kan det bli bättre? Jag ser så fram emot uppdragen och vill redan nu logga in, även om servern stängde ner för ungefär en och en halvtimme sen. Jag har inte bloggat på 2 dagar, har inte direkt haft något att skriva om. Jag levlade dock klart Aspekt igår, så nu är han level 15, började även på Fisken, men ställde ganska snabbt tillbaka honom i stallet, för gud så tråkigt det är att levla ponnysar. Är inte helt säker på om han någonsin kommer bli level 15, haha. Om jag inte hittar någon som kan levla honom åt mig Har ju trots allt betämt att inte köpa ny häst förens alla mina är fullevlade. Det är bara Fisken och Iceking kvar nu. Men jag har tröttnat så mycket på att levla, så det ligger på is just nu. Har även bestämt mig för att stanna i Platinum Feathers, bästa klubben helt seriöst. Så söker du klubb, är på server 1 och 15+ tveka inte att mejla Tove eller Lina Gå in på swordstones.com för att läsa mer. Klubben har en sjukt bra gemenskap och alla är väldigt väldigt trevliga. Sååå, nu medans servern ligger nere ska jag försöka redigera om jag inte hittar något annat som stör mig haha.
 
 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer