Chrome Pointer

20 dagars utmaning

Ja, bloggen har stått litem still... Jag och Bells har mycket i skolan just nu, så det kan hända att det blir allt mellan 0-4 inlägg om dagen ;)
 
Men jag har tänkt att börja med Emeralda Silverforce's 20 dagars utmaning. Det går ut på att på 20 dagar (varje dag) ska jag skriva om just den punkten som det är för den dagen.
 
Så idag är det då tänkt att jag ska skriva om mig själv, men känns onödigt nu när ni redan vet om mig. Och om ni inte gör det, eller om Bells, så kan ni hitta det i menyn ovanför.
Så vi drar igång rätt på dag 2 istället. :D
 
 
 
 
 
Idag är det gamlingen som får visa sina framfötter. Denna gubbe är pensionär. Han har stått ut med mig i snart 3 hela år. Vi har gått igenom massor. Han fick gå i pension i höstas. 
 
Han gorde alltid bra ifrån sig. Han har vunnit några championat. Men bara vid Moorland Och Fort Pinta.
Han är en Jorvikiskt halvblod, valack. 
Vet inte riktig vad man mer ska skriva. Han är helt enkelt snällast :)
 
Men ja, det var lite snabbt om honom, hehe. 
 
Btw, har äntligen nu kommit in i de gömda dinosaurernas dal. Allt är så kallt men på något sätt mysigt. Lite svårt att hitta dock, men det funkar :P
 
Nu får ni en bild på gubben istället c:
Hare gött folk
 
 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer