Chrome Pointer

20 DU ~ Min Favorittävling

Jag har inte direkt någon speciell favorit tävling i jorvik. 
Men om jag var tvungen hade jag absolut valt Ponny tävlingen på Ponnyudden. Både jag och Örnen älskare att racea runt på den banan och springa som två blå dårar. 
 
Men på en delad första plats/ andra plats så ligger ändå båda tävlingarna o Jorvikstallet högt upp på topplistan. Jag kan inte motstå att att älska den eller ens bara att inte nämna den. 
 
Men sen har vi Valedales bana som är så mycket mer än en bana. Det vill säga att det är en väldigt bra terräng bana med mycket hopp och svängar.
Den är utmanande för både häst och ryttare. Så den är riktigt rolig att träna på!
 
Och den sista favorittävlingen är då Steves lopp. Den är hur kul som helst! Där emot om man inte har en toppen dag så är den hur jobbig som helst, för då går allt åt pipsvängen.
 
Men som ni ser har jag bra mycket med banor som jag verkligen gillar. Och jag hoppas det kommer flera sånna banor! :)
 
 
 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer