Chrome Pointer

20 DU ~ Mitt stall

Som några av er vet så bor jag och mina hästar på Vingården. 
 
Det mest finaste stället (som jag tycker). Men nu när jag kommit in i dino dalen känns det som att jag vill flytta till Steves gård. Men då måste man ju ha råd också, hehe. Men eftersom att jag ska spara till två nya hästar så kan jag inte slösa pengar på att flytta. Och inte att shoppa bort allt på kläder till hästarna och mig själv.
 
Men åter igen till vingården. Jag personligen tycker det är ett fantastiskt ställe. Det är trevligt där med lite äldre människor där. Du har nära och bra till ridhuset och GÅD. Så jag trivs super bra på vingården.
 
Sen har vi ju cafét. Där äter jag min lunch vaaarje dag. Det är fantastisk god mat. Sen har man ju nära till biblioteket. Kan man hyra en bok, sätta sig i en box och läsa till ljudet av ätande hästar.
 
Bara av att vara på gården får en att känna sig välkommen varje gång. Jag helt enkelt älskar Vg <3
 
 
 
 
 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer