Chrome Pointer

De nya fjordingarna

Ni som redan har varit och besökt Dino Dalen idag har nog sett de fantastiskt fina och nya fjordingarna? 3 nya fina och underbara hästar!
Tyvärr kan jag inte köpa någon av dom, familjen har inte råd just nu... Men när jag väl fått pengar så ska jag ha den som står i mitten på bilden. Den är ju bara så fantastiskt söt!
 
Nya fjordhästar i vackra färger finns nu hos Kallterna i Dinodalen
 
 
Och när man ska hjälpa till i Jorvik Stallet så får man sjävklart hjälp... Eller ja, jag fick hjälpa Bella att mjölka hennes hingst, Aspekt. Hahaha. Varsågod Bella! ;)
 
 
 
Men inte bara nya hästar har kommit till lilla ön Jorvik. Nej då! Ferdinan som tidigare befann sig i Fort Pinta valde att flytta till härliga Silverglade! Trevlig som han var så varför inte rida dit ner och kolla på de fina hästarna och prata lite med Ferdinan? Han är verkligen trevlig den mannen! Den kännslan man fick när han hälsade en välkommen för första gången, men i Fort Pinta!
Just nu ser jag ingen häst som är intressant där, men två av de hästar jag köpt står kvar på hans marknad.
Och glöm för steves namn inte att kolla in Ferdinans urfina schabrak. Själv har man hittar 3 schabrak som ska köpas in när jag tjänat lite mer. :)
 
 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer