Chrome Pointer

Jag fryser!

Jag bokstavligt talat hatar vintern i Jorvik. Jag kan inte rida runt i t-shirt eller kläder som hör till dom varmare årstiderna. Eftersom att jag inte kan gå ut i t-shirt på vintern IRL så kan jag inte rida runt i det heller. Jag sitter då annars under mitt täcke och fryser. Det låter så konstigt men det är sant. Det ser kallt ut och det är hemskt. Jag hatar vintern till 110%. Liksom garderoben blir begränsad. Och Dinodalen är värre för där är det ju kallt hela tiden? Nej usch det är tur att snön ryker idag. Då ska jag fixa en somrig outfit och rida runt och vara glad och sprida glädje. Om jag inte är arg haha. Sedan tycker jag att om det ska vara snö så ska det vara mycket snö, så mycket att man inte ens ser hovarna. Det kanske är svårt att fixa men jag tycker att det är något dom ska satsa på till framtiden. Tycker även det ska vara så i Dino också, för jag menar, där är det kallt och snö hela tiden, och tjock is. Då borde det vara mycket snö öckså. Och att vägarna kanske är skottade eller så? Vad tycker ni om vintern i Jorvik? och vill ni ha mycket eller lite snö?
 
 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer