Chrome Pointer

Morgontrött Bells?

idag valde jag att sjukanmäla mig själv, vaknade med ont i huvudet och halsen, så ska ta en kopp te nu och sedan dra mig ut till stallet för att ta hand om mina hästar och kanske rida lite, eller om jag ska rida senare. Det visar sig. Funderar på att pyssla lite med hästarna sedan släppa ut dom i det stora hagen. Mina hästar står alltid vid Jorvikstallet på sommaren så jag måste även rida dit och planera lite. Så det ska jag också göra! Det känns nästan som att det kommer gå fort fram till sommaren. Snön i jorvik har redan börjat smälta bort och det är väldigt väldigt varmt. Men rider fortfarande runt i tjocktröja och mysiga kläder! Ska koka mig lite te nu och ta mig ut, men vi hörs senare!
 
 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer