Chrome Pointer

roligt event och korvgrillnig

Igår gick jag tillbaka till Platinum Feathers. Varför? Jag kände helt enkelt att en egen klubb skulle jag varken ha ork eller tid på att lägga och så saknade jag alla mina fina vänner jag fått där ifrån.
Så idag hade vi event. Vi körde sprinterlopp där vårat lag van båda ronderna (ah yeah). Sedan gick jag och tre till iväg för att grilla lite korv. :)
Tyvärr kunde inte Bells vara med :( Väldigt tråkigt utan att vara med henne... 
Men imorgon kanske :D
 
Ni får en bild från idag så länge ;)
 
 
 
 
 
Varför inte skicka in en bild tillsammans med my sistah <3
 
 
 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer