Chrome Pointer

JAG HAR INTE

BLOGGAT FÖR ATT.... Jag inte spelat. Förra veckan var det mycket med skolan och jag sov borta osv osv, så var ganska frånvarande, eftersom att det är min födelsedag idag så har jag firat ganska mycket i helgen och varit borta mycket osv. I veckan vet jag inte hur det kommer bli, jag har prao och måste upp 6, 2 timmar innan jag brukar gå upp. Sen kommer jag hem 4. Så vi får se hur många event jag orkar med denna veckan! Men jag hoppas på alla :) har inte så mycket att skriva, mer än att vi lär höras!
Tove är min idol<3
 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer