Chrome Pointer

men åh...

Jag som skulle börja blogga igen, skyller på att jag bara varit sängliggande eftersom jag är sjuk, men är på bättringsvägen nu så hoppas att bloggandet blir bättre och så vidare. Eller nej bloggandet SKA bli bättre! Loggade in på sso för första gången på 2 dagar idag, och jag tror inte jag missat så mycket haha, några gamla medlemmar frågade om jag var ny bara. Skojar, har inte missat någonting alls egentligen. Gjorde klart solens cirkel, och har även börjat med sprickorna så har fått uppdragen med Lisa osv osv. Ni får några bilder, har inte så mycket mer att erbjuda.
Jag och Liv släppte ut Hilda och Manne i hagen på paddockön när vi ändå red förbi där, vi tog även en fika där medans. Dom hade det trevligt och sprang mycket!
 
ni får mer bilder någon annan gång.
 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer