Chrome Pointer

20 DU ~ Min Drömhäst

Min drömhäst är en häst som jag verkligen längtar sååå mycket på att få köpa!
 
Nämligen Fjordhästen.
Just nu kämpar jag, hehe, med att kallterna ska gilla mig. Men det är hur jobbigt som helst! 
Men om några dagar kanske jag kan få lov att köpa deras underbara hästar.
 
MEN så kommer vi till nästa problem. Jag har inte råd... :(
Det krävs ganska mycker star coins för dom och jag är en slarv maja, som inte vara tappar bort saker, utan jag slösar allt som går. Så just nu är jag helt pank.
 
Men min favorit häst här då en brun fjording som jag ska gasa runt med och ha så roligt med!
 
 
 
 




Hedvig Faststorm

Jag samlar också till en fjording Bells. Har dock inte bestämt mig vilken jag gillar mest ännu men let's struggle together haha! XD

Svar: *Host host* det var liv som skrev ;)
forestfield.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer