Chrome Pointer

kurragömma med Ruth Riverheart!

Dagens event fick Ruth äran att hålla, våran lilla Rutan! kurragömma i Jarlaheim stod på schemat! Det var riktigt riktigt kul faktiskt. fanns många buskar att gömma sig i ;) Det gick alltså ut på att en i klubben var den som leta och alla andra fick 10 sekunder att gömma sig på, eftersom att det var första gången för mig så trodde jag aldrig jag skulle hinna på 10 sekunder, men tro mig det gjorde man ;) Och man fick inte vara utanför Jarlaheim eller på muren. men gott om gömställen finns det ändå! även om vissa är ''låsta''. How fun! nu får ni bilder som Liv tagit only för att jag inte hade bandicam uppe. :)
 
Tack Ruth för ett superkul event <3
 
 




Ruth Riverheart

Det va så lite så, tack för att ni kom <3. Jag länkar er blogg på min blogg. Kram på er!

Svar: Åh så gullig du är! Vi kommer länka allas sen när nya designen kommer upp :D<3 //Liv
forestfield.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer