Chrome Pointer

Stream och dåligt internet..

Stream och dåligt internet, ja så kan man sammanfatta denna dag. Vi har streamat sen klockan 18:00, Jag, Liv och några till, inga nämnda inga glömda! MASSOR med skoj har vi hittat på. Det är sjuuukt så mycket jag älskar Platinum Feathers! en sån härlig gemenskap och så så så galna människor, När alla börja sjunga, Nadia och Stacy med sin skånska(*.*) har den dialekten fast i huvudet nu, tack brudar!, när Zoe satt och skrek när vi tävlade, och likaså jag. Det var bara kaoooos haha. Alla våra gulliga viewers som sprang efter oss osv osv. Sen så kommer alltid jag bli igenkänd som ''hon jobbiga Bella som bara sprang efter i slutet'' Men ja vad säger man, är man trött så orkar man inte prata haha, och det var verkligen som en hönsgård! Vi hade även event vid 19:00, hoppning sto på schemat och Hilda fick vara med denna gång, det gick faktiskt riktigt bra! och vi hann med så mycket på en timme, det är sjukt! Alla applåder till Leia som höll i det! 
 
Vi är ofta ett par stycken som pratar på ts någon gång under dagen/kvällen/natten, whatever ni förstår, och det blir alltid så hysteriskt och crazy så det slutar nästan alltid med något bus! Igår fick några chansen att sitta i stora stolen i klubbhuset, och att ha makten var fett coolt, vi flyttade Zoe till novis och så vidare. Men gud så glad man blir av alla dessa människor, man vet inte hur lycklig man egentligen blir av PF förens man börjar prata med några stycken, det är aldrig så att man går ifrån innan man fått sig ett gott skratt! för det lovar jag, det får man alltid. Nya medlemmar blir benhandlade så bra, och det tycker jag är bra med klubben, alla som gått med efter mig har alltid sagt att dom känt sig välkommna efter bara några minuter, att dom redan trivs. Vi i PF är alltid ett väldigt glatt gäng, det finns inte någon gång några har bråkat, eller inte vad jag vet. Och eftersom att klubben inte är nyskapad längre utan funnits ett tag så tycker jag det är sjukt bra! det är precis så det ska vara. Och det också att vi kan dela med oss om privata saker till varandra, om man behöver hjälp med något, tex. som inte angår andra, så gör vi det. Alla har stor respekt för alla, även om det finns rätt så många som säger saker, te.x. ''örru körbullen'' Det är aldrig någon som tar illa upp. Sen har ju alla ett eget litet smeknamn, eller ja, man blir kallad för olika saker hela tiden ;) ibland kan man bli kallad pantburken, och sedan andra sekunden bli kallad Ost och skink paj. Nu är jag så trött så jag inte ens vet vad jag snackar om längre, så ska sluta skriva så hörs vi senare! byebye
eftersom att jag har världens sämsta internet just nu så får ni inga bilder i detta inlägg, visst är jag tråkig D:
 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


BILDER AV LIV PURPLEFIELD OCH BELLA MOUNTAINFIELD, COPYRIGHT!
INGA BILDER FÅR LÅNAS UTAN ATT FRÅGA OCH ABSOLUT ALDRIG ÄNDRARS OM UTAN FRÅGAN OCH ETT ACCEPTERANDE AV NÅGON AV OSS. Light Brown Pointer